CUM SA EVOLUEZI DE LA STATUTUL DE MACHIOR LA CEL DE TRAINER IN NUMAI 4 LUNI SI SA CASTIGI 100.000 LEI DIN CURSURI DE MACHIAJ
Invata tehnici avansate de machiaj,structureaza programe complexe de curs si devino cunoscut in domeniul de makeup.
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!.
Studii de caz
ROXANA MIREA - 135.901 LEI in ultimele 6 luni din 2020
Roxana Mirea a castigat in anul 2020 – primul an de pandemie- 135.901 lei din cursuri de automachiaj si cursuri individuale de baza dedicate pasionatilor de beauty.
ROXANA MIREA
_________________
MAKEUP TRAINER for The Academy of Makeup Artist
135.901 lei in 6 luni din cursuri de machiaj
Total cursanti in 2020: 93 persoane
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
ALINA GRECU - 136.549 LEI in anul 2021
Alina a luat decizia de a impartasi si altora experienta ei din machiaj iar in anul 2021 a castigat 136.549 lei din cursuri de machiaj si gene.
Alina Grecu
____________
Makeup & Lash TRAINER
136.549 lei in anul 2021 din cursuri de makeup si gene
Total cursanti in 2021 : 113 persoane
LORENA CIOBOATA
- 163.600 LEI in 6 luni in anul 2020
- 27.000 EURO in luna aprilie din 2021
In anul 2021 Lorena Cioboata a castigat la prima lansare a cursului online START TO MAKE-up 27.000 euro in 7 zile dintr-un total de 140 de cursanti
Lorena Cioboata
_________________
MAKEUP TRAINER for The Academy of Makeup Artist
163.600 lei in 6 luni din cursuri de machiaj in 2020
Total cursanti in 2020: 127 persoane
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
ESTE PENTRU MINE OPORTUNITATEA ACEASTA?
Daca doresti sa castigi bani din meseria de machior si sa dobandesti cunoștințe avansate de makeup si dacă doresti sa iti propulsezi statutul si imaginea in comunitatea ta , atunci citește in continuare.
- Aceasta oportunitate este pentru tine daca:
- ai un minim de experiență în machiaj , dacă esti la curent cu tot ceea ce se intampla in beauty, si consideri ca poti oferi mai mult comunității
- dorești sa fi respectat și recunoscut ca expert in comunitatea de makeup, daca vrei sa te diferentiezi de concurență si totodată sa castigi si bani din asta
- consideri ca machiajele de weekend te limitează si nu poți arata lumii adevărata ta valoare creativa, atunci următoarea soluție este pentru tine
- te-ai gandit sa iti extinzi afacerea, sa alegi sa faci si altceva pe langă machiajul de weekend,fără sa investesti bani si resurse in noua afacere
- machiezi frumos si ai primit întrebări de la clienții tăi referitor la predarea unor cursuri de automachiaj
- ești îngrijorat că s-au înmulțit machiorii din orasul tau si s-ar putea să nu mai castigi atat de mulți bani din machiajul de weekend
- ți s-au redus veniturile din cauza pandemiei, iar clienții de weekend s-au înjumătățit din cauza restricțiilor
- ai încercat sa iti dublezi veniturile din machiaj dar nu ai reușit sa aduci mai mulți clienți la programari
- dorești să faci bani din machiaj si iarna si să nu mai depinzi de machiajele de weekend
- consideri că stai pe loc iar concurența ta evoluează, dacă vrei sa iesi in evidența și să arăți comunității ca poți mai mult
- ți-ai dori sa iți deschizi propria ta scoală de machiaj,dar nu stii ce să predai si ce variantă de curs ti-ar fi mai potrivită
- ai inceput să predai cursuri de makeup , dar simti că nu ești mulțumit de tine iar cursanții tăi nu dau randament
- nu ai idee despre cum se structurează o programa de makeup pt cursurile de automachiaj, de bază sau de avansare
- nu știi cum sa te faci înțeles ca si profesor in cadrul cursurilor de make-up predate, dacă nu stii ce si cum sa explici astfel încât informația livrată sa fie cat mai ușor de asimilat
_____________________________________________________________________________________
ITI POTI MONETIZA SI EXTINDE PASIUNEA
INDIFERENT DE NIVELUL LA CARE ESTI
Adevărul este că …
Daca te-ai gandit ca meseria de machior este una dintre acele meserii SUPER PROFITABILE, atunci vreau sa iti spun ca ai mare dreptate!
Machiorii, cu un pret mediu per machiaj, ajung sa castige un salariu mediu pe economie in doar un weekend. Adica in 2 zile pe luna, castigi cat castiga o persoana care muncește de luni pana vineri cate 8h/zi.
Dacă ti-am atras atenția, si deja iti surade ideea atunci citește mai departe ceea ce am sa iti prezint.
Orice informație deținută si orice experiență minima legată de make-up se poate aprofunda si se poate împărtăși altora.
Informația o poți împărtăși sub o multitudine de forme, alese in baza cantității de informație de care dispui tu inițial.
Atunci cand ne referim la conceptul de “cursuri” majoritatea oamenilor se raporteaza la cursuri de bază de lungă durată.
Însă aceste “cursuri” pot cuprinde la fel de bine și ședințe private de consultanță, ore de personal shopping, mini lecții de machiaj, mini cursuri de automachiaj, seminarii pentru pasionați, cursuri pentru începători sau de avansare.
Pentru fiecare nivel de experiență a unui machior, exista o variantă de curs potrivită ce poate fi predată celor interesați de make-up.
Cu cat deții mai multă informației si cu cat machiezi la nivelul profesioniștilor cu atat itț poți monetiza mai bine talentul si meseria.
Este adevărat că, dacă ești la început iar cunostiintele si experiența ta sunt minime este mai greu sa dobandești clienți si cursanti, însă dacă aloci destul de multe resure către această meserie rezultatele nu vor intarzia sa apară.
Orice pasionat de make-up poate sa ajungă să atragă clienți iar ulterior sa devină trainer, dacă investește timp in educație si practică.
Atunci cand un make-up artist vrea să evolueze in carieră, următorii pași firești ce îi poate face sunt :aprofundarea tehnicilor la nivel de avansare si deschiderea unei școli de machiaj.
Dacă te-ai hotărat sa profiți la maxim talentul de machior si să predai cursuri de machiaj, dar nu cunoști cadrul legal sau ești incapabil să structurezi o programă eficientă și ușor de înțeles .. cel mai probabil nu o să ai succes!
Cursanții nu o să dea randament și nu o sa livreze rezultate vizibile, ceea ce o sa dezavantajeze maxim atat imaginea trainerului cât si prestanța școlii.
Majoritatea machiorilor cunoscuți au făcut pasul către profesorat și, și-au deschis propria școală de machiaj. Acest lucru s-a intamplat din dorința de a castiga mai mulți bani dar și din dorința de evoluție, dar mai ales s-a materializat si din cauza modului de lucru.
Aceștia au ajuns la un nivel profesionist de execuție a machiajelor incat pasul firesc a fost făcut către poziția de trainer.
Lorena Cioboata trainer
The Academy Of Makeup Artist
Școala AMA a luat nastere acum mai bine de 10 ani, din dorința de a împărtăși informații despre machiaj și altor pasionați de beauty.
Misiunea acestei școli a fost să deschidă oportunități noi pasionaților de machiaj, oferindu-le informații atât despre machiaj cât și despre, profesionalism , etică și business.
Absolvenții școlii AMA au o lume de oportunități în fața lor și ne străduim să ne ajutăm elevii să-și atingă potențialul maxim.
Majoritatea dintre cei 1200 de cursanti, după terminarea cursurilor, au continuat în domeniul de beauty, unii dintre ei devenind traineri la rândul lor.
Școala a fost creata de Lorena Cioboată .. pentru și cu ajutorul cursanților.
Atât numele cât și programa cursurilor au fost alese și finisate în timp împreuna cu cursanții AMA.
Atunci când a fost ales numele AMA – The Academy Of Makeup Artist, Lorena era în timpul orelor de curs iar cursanții din acea serie au participat activ la alegerea numelui.
Până in anul 2014 școala nu primise încă un nume, oamenii referindu-se generic la “cursurile Lorenei”.
Ceea ce este foarte interesant, și foarte puține persoane cunosc aceasta informație, este că odată ce ai participat la cursurile de începători ai dreptul să revii în școală și să reiei gratuit cursurile oricând dorești.
Acest bonus a fost oferit cursanților încă din prima grupa de începători de acum 10 ani.
Pe viitor, planul va ramane același, indiferent de cine va fi la conducerea școlii acest beneficiu adus cursantilor va ramane o tradiție.
În anul 2018 scoala The Academy Of Makeup Artist și-a lărgit orizonturile în sfera de makeup business lansând pe piața din Romania brandul AMA Pigments.
În perioada pandemiei , Lorena Cioboată a scris un editorial despre cum își pot suplimenta veniturile machiorii ,pentru una dintre cele mai bine cotate reviste de beauty salon din România – Jurnalul de Estetică.
Iar pentru cea mai renumita revista online de beauty – Beauty Factory a scris un articol despre aplicarea pigmentilor.
In anul 2017 a fost Leading Makeup Artist pentru Miss Univers Romania iar in 2018 Leading Makeup Artist pentru GALA ETERNAL BEAUTY pentru echipa Lesley Jennison – color Global Ambassador Schwarzkopf Pro.
Scoala The Academy Of Makeup Artist
TOP PROFIT in Romania
Calitatea CURSURILOR si metodele complexe de predare au contribuit la succesul scolii AMA si au facut din aceasta un bussiness extraordinar.
Drept dovada, școala Lorenei a bifat în ultimii ani poziții de top în clasamentul firmelor din România pe domeniul 85 – Învățământ și 8559 – Alte forme de invatamant n.c.a conform bilanțurilor depuse din 2018 până in 2021.
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
OK!
Acum că ai văzut pe ce mă bazez când îti spun că poți câștiga mai mulți bani din meseria de machior dacă înveți makeup la nivel de avansare, te invit să citesti în continuare ca să înțelegi mai bine care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi.
Sunt 5 pași pe care trebuie să îi urmezi iar eu o să-i detaliez pe fiecare în parte.
Sper să acorzi o foarte mare atenție randurile care urmeaza pentru că s-ar putea să fie cea mai importantă informație pe care ai citit-o în ultimii ani.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
PASUL 1
Tehnici de avansare - aprofundarea informatiilor
Oricât de bun te consideri și oricât ai tu impresia că stăpânești tehnica de machiaj, un pic de aprofundare îți va crește șansele de reușită.
Ca să poți ajunge să îți maximizezi profitul trebuie să te asiguri că deții cât mai multă informație despre machiaj. Asta înseamnă că trebuie să fii la curent cu toate trendurile, tehnicile,produsele și texturile din machiaj.
Cum moda se schimbă destul de des iar trendurile apar peste noapte, tu trebuie să ai o bază foarte bună de informație de care te poți folosi pentru a ține pasul cu inovațiile.
Faptul că tu ești la curent cu toate, atrage la nivel de marketing atât clienții cât și cursanții.
Ambii sunt atrași de servicii care țin pasul cu moda.
Vor machiaje și vor cursuri care să le satisfacă nevoia de popularitate. Aceasta le sporește lor imaginea în piața, fie că vorbim de poza pe care o postează clientul după ce s-a machiat la tine fie ca vorbim de machiajul pe care îl execută ulterior cursantul tău.
În această etapă eu îți voi arăta atât teoria culorilor la nivel de avansare cât și demonstrații de machiaje în tendinte.
Îți voi arăta care sunt tehnicile de machiaj care sunt populare acum pe rețelele sociale și logica din spatele lor.
Iți arăt tehnici de execuție pentru machiajul de nivel profesionist ce te vor aduce în tendințe și te va face mai cunoscut și mai interesant.
Logica machiorilor de salon
1. Se ghideaza dupa teoria culorilor din sistemul de culori primare ROSU-GALBEN-ALBASTRU
2. Aleg gama de culori ce la vor folosi pe pleoape in functie de culorile in care sunt imbracati clientii, schema fiind cea de culori analog
3.Machiaza tenul matur in concordanta cu trendurile si creeaza efectul de intinerire doar din tehnica de highligter
4.Creeaza scheme de conturing doar in functie de forma feței
5.Aleg fonduri de ten doar in functie de ton si subton
6.Corecteaza problemele cearcanelor cu produse cu putere mare de acoperire
Logica trainerilor de machiaj
1.Se ghideaza dupa sistemul de culori primare MAGENTA-GALBEN-ALBASTRU
2. Aleg gama de culori ce la vor folosi in cadrul machiajului in funcție de tipologia chromatica si contrast
3. Machiaza tenul matur in functie de tonalitatea si culoarea celor 12 tipuri de ten, tinand cont de caracteristicile cu efect de intinerire ale fiecarui tip de ten
4.Creează scheme de conturing bazate pe ritmul liniar si corectia reliefului in echilibrul volum-adancitura-zona plata
5.Aleg foduri de ten in functie de raportul ton-subton-saturatie
6.Corecteaza proleme cearcanelor in functie de teoria culorilor favorizand textura si transparenta pielii
- Intrebarea1: Dacă eu aflu informația de avansare în cât timp crezi ca o pot și implementa?
- Răspuns1: Acest lucru depinde DOAR DE TINE! Cu cât exersezi mai mult cu atât vei ajunge mai repede la rezultatul dorit! Nu este de ajuns doar să cunoști ci trebuie să și aplici!
- Întrebare2: Pot ajunge sa execut machiaje de avansare dacă nu am produse scumpe?
- Răspuns2: Da se poate! Toti avem o gama variată de produse de la cele mai ieftine la cele mai scumpe. Nu contează neapărat cât de scumpe sunt ci cât de bine se aplică pe nevoia ta. Este evident că produsele profesionale îți vor aduce mai multă notorietate și îți vor aduce un plus de ușurința în executarea machiajului final.
- Întrebare3: Am înclinații de artist, dar dacă, nu sunt destul de bun pentru a preda altora cunoștințele mele?
- Răspuns3: Nu trebuie să ai 20 de ani de experiența înainte, trebuie să fii cu 2-3 pași înaintea celorlalți ca să le poți arăta ceea ce tu știi deja, iar ei încă nu știu. Apoi toata teoria de începători și avansare ți-o pun eu la dispoziție. Deci clar o sa dispui de cunoștințele mele stranse-n cei 10 ani de makeup profesional 🙂
- O lumina este buna atunci cand scoate in evidenta tot spectrul de culoare
- Cu cat pigmentul de culoare este mai puțin cu atat două culori se pot combina mai ușor
- Greseala de forma este mai vizibila decat greșeala de culoare
- Mișcarea culorilor se face de preferat într-o singura temperatura sau de la deschis-cald la inchis-rec
- Culorile calde nu se așează peste baze albe ci mai degrabă peste crem sau ivoire
- In întuneric este dificil sa vezi coturul si culoarea, iar diferențele de ton sunt mai vizibile decat diferentele de nuanta
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
PASUL 2
Construirea audientei si crearea continutului vizual
Următorul pas este ca oamenii sa afle despre tine, sau din contra sa te faci mai cunoscut decat esti.
Nu mai este de ajuns sa fi cunoscut doar pe plan local.
Țintește sus!
Reclama locală iti aduce clienți locali, dar ce-ar fi dacă te-ai face remarcat la nivel de țară sau chiar internațional?
Ceea ce este pentu tine relevant sau ceea ce ti se pare tie ca fiind atractiv si interesant este posibil ca pentru ceilalti sa li se para urat si complicat.
Așadar trebuie sa te adresezi unei NIȘE.
Trebuie sa identifici o nevoie pe piață si sa speculezi informatie vizuala pe acea nisa. Ar fi ideal dacă in nișa ta poți atrage in același timp si clienți si cursanti.
Pregatesti materiale pe acest subiect, fie ca sunt poze cu explicații in descriere fie ca sunt mini video de prezentare.
Oferă informații, dezbate subiectul si atrage potențiali urmaritori.
Unii machiori nu au clienți, iar unii traineri duc lipsa de cursanti din cauza marketingului defectuos pe care-l folosesc pentru promovare.
Cum ar fi ca eu sa lucrez ca machior intr-un salon si sa am ca si clienți mirese si soacre iar eu sa postez majoritar machiaje grafice nepurtabile. Deseori machiorii sunt purtați de val si, obișnuiți fiind cu culorile si intensitatea lor, trec bariera purtabilitatii pe online.
Însă aceasta nu este neapărat un lucru rău.
Dacă nu poti accesa clientela de weekend atunci poate accesezi cursanti care doresc sa invete astfel de machiaje.
Ideal ar fi sa postezi din toate.
Sau sa te axezi pe anume stil care sa fie definitoriu pt tine si pentru audiența ta.
Așadar, in aceasta etapa trebuie sa iti construiesti audienta si sa te definesti ca si stil.
Apoi in fct de audiență poți sa tragi concluzii referitoare la viitoarele postări ale tale.Poti vedea mai ușor nevoia audienței tale.
Vei face postari pe interesul nisei tale, pentru ca aceaste informatii vor fi cele mai relevante pt nișa ta.
Astfel, începi sa atragi atenția oamenilor care sunt pasionați de anume subiect… si le oferi motiv sa te urmareasca.
Creezi materiale foarte bune (“magneti” așa cum le spune noi ) in schimbul anumitor informații ce te pot ajuta la marketing (adrese de e-mail, join la grupul tău privat, comentarii, share, etc)
Deschizi astfel linii de comunicare si pregatesti o audiență de oameni interesați de ceea ce faci. Printre ei se afla viitorii tăi clienți sau cursanti.
Comunicarea prin postări si prin story-uri este de cele mai multe ori la mana algoritmilor.
Cu cat esti mai relevant in postari, cu atat algoritmul te recomanda altor privitori.
Deci algoritmul te recomanda nu in funcție de calitatea generală a informației livrate, ci in functie de cat de relevanta este informatia pentru urmaritotii tai.
Un mediu safe de a menține conectati aceeași privitori la materialele tale sunt de cele mai mult ori grupurile private. In grupurile private de facebook, audienta este strict interesată de ceea ce faci tu. Nu trebuie sa plătești bani pe reclame ca sa ii targetezi. Ei sunt deja acolo, trebuie doar sa ii antrenezi in postarile tale.
Audiența aceasta este una caldă si direct interesată de serviciile tale.
Poți crea o comunitate si in afara rețelelor,precum Instagram si Facebook insa aici trebuie sa cunosti strategii de marketing mai avansate.
O Lista de abonare la newsletter te poate scoate repede din impas dacă aceste rețele media ar înceta sa existe. Cum de altfel s-a si întâmplat in 2021 cand, pt o zi, facebook nu a funcționat.
Machiorii de salon
1. Posteaza materiale care nu sunt pe interesul audientei si nu inteleg de ce nu au succes
2. Nu ofera materiale gratuite si se feresc sa faca recomandari
3. Evita expunerea pe retelele sociale si se axeaza majoritar pe recomandarile organice de la clienti
4. Isi focuseaza atentia doar catre clientii de weekend
Trainerii de machiaj
1.Posteaza materiale in trend pe nevoia nisei
2. Creeaza materiale gratuite care sunt folositoare pentru audienta si atrage urmaritori catre canale sigure de influenta
3. Se axeaza majoritar pe retelele sociale unde se pot adresa unui numar mai mare de persoane
4. Isi maximizeaza profitul targetand si clienti pentru cursurile de machiaj
- Intrebare1: Am înțeles ca trebuie sa strang audiență, dar cum fac asta? Eu nu am asa mulți urmaritori?
- Raspuns1: Poti “muta linia gratuității’. Este un principiu in care tu ajuti comunitatea si oferi lucruri gratuit, in special lucruri pentru care altii cer bani. Oamenii sunt atrasi de gratuitati, mai ales de informații cu valoare mare.Astfel ca, daca informația oferită gratuit este folositoare urmarilorilor tai aceștia vor capata incredere in tine
- Intreare2: Ce materiale gratuite pot sa fac?
- Raspuns2: Orice este de interes si de ajutor pt comunitatea de make-up. Pot sa fie materiale text in care explici tehnici, pot sa fie materiale video, mini demonstrații. Mare atenție subiectul sa fie de interes. Problemele cu care se confrunta nișa ta si pe care tu le-ai identificat sunt subiecte foarte bune.
- Intrebare3: Trebuie sa fac propriul grup de facebook?
- Raspuns3: Da ar fi bine! Pentru ca este o comunitate de interes pe care o poti targeta fără costuri de marketing. Aici se afla potențialii tai clienti si cumparatori.
- Cand ai o audienta de oameni interesati de ceea ce faci, aproape ca poti sa alegi cati bani poti sa faci si cati clienti sa ai
- O statistica generala spune ca intre 0.5 si 2.5% din acei oameni vor cumpara de la tine (daca urmezi pasii propusi)
- Daca ai o audienta de 1000 de persoane, vor cumpara produsul tau intre 5-25 de oameni
- Dupa ce ai magnetul, poti face o pagina de abonare sau te poti folosi de el pentru a atrage audienta in grupul tau de Facebook
- Cauta un numitor comun intre ceea ce știi tu sa faci cel mai bine si ceea ce isi doresc oamenii sa vada
- Pune la dispoziția oamenilor cunoștințele tale si fa-i sa devină dependenți de tine
- Urmaritorii tai reprezinta oxigenul afacerii tale. Concentreaza-te intai sa strangi audiență , fără audiența nu vei avea cui sa vinzi produsele si serviciile tale
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
PASUL 3
Alegerea tipului de curs
In acest moment tu detii noțiuni de avansare, cunoști nisa si nevoile ei, însă nu este de ajuns ca sa poți structura cursuri.
In primul rand trebuie sa te pozitionezi realist in piata si sa cunosti concurenta.
Apoi in funcție de cunostiintele si capacitățile tale, alegi varianta de curs care ti se potrivește ție cel mai bine.
Poti alege sa predai curs de începător, avansat, curs de baza scurt sau lung, curs afterwork, automachiaj , etc
Dacă ești la început, este foarte greu sa oferi o așa plaja extinsa de cursuri.
Alege o varianta, perfecteaz-o, apoi peste o perioada te poți extinde.Trebuie sa fii constient ca, in fct de varianta de curs pe care decizi sa o predai , informația transmisă curentului este total alta.De exemplu, la cursul de automachiaj este suficient sa ii arati cursantului corectia pentru tipul lui de ochi sau de fata. La un astfel de curs, nu este necesar sa predai toata teoria corecțiilor pentru toate tipurile de fețe si ochi.
La cursurile dedicate începătorilor este inutil sa predai “matematica culorilor “ si tipurile de contraste in compoziție, atata timp cat un incepator nu poate asimila si aplica aceasta informatie.
In pasul acesta te hotărăști care sunt tipurile de cursuri pe care vrei sa le predai.
Evident ca vei alege tipul de curs in fuctie de necesitatile audienței tale.
In functie de problemele identificate in comunitate care te urmareste, poti decide daca este cazu sa te axezi pe cursanti incepatori sau avansati.
Tot aici vei tine cont si de experiența ta. Tu le poți arăta altora informație despre machiaj, atata timp cat tu ești cu 2-3 pași înaintea lor.
In cazul in care tu nu ai abilități de avansare, este clar ca nu prea poți sa te adresezi avansatilor. Ci tu mai degraba te vei axa pe cursanți începători sau chiar pe cursuri de automachiaj.
Atunci cand te hotarasti la un anume tip de curs trebuie sa ti cont de următoarele aspecte: durata, număr de ore pe zi si număr de cursanți, deoarece in funcție de acestea se va stabili ulterior programa cursului.
O durata a cursului mai mare,iti oferă flexibilitate atat pentru teorie cat si pentru practica. Poți opta pentru un pachet care sa contina atat teorie complexa cat si practica pe tehnici de avansare.
Durata cursului este cea care dictează cantitatea de teorie, si cea care limitează cantitatea de informație livrată.
Numărul de ore pe zi influențează capacitatea cursantului de concentrare si asimilare a informației.
Un număr mare de ore petrecute la curs intr-o zi, cumulat cu un număr la fel de mare de zile de curs se va proiecta in foarte puțină informație asimilată. Mai mult nu înseamna neaparat mai bun, ci poate însemna cateodata prea obositor.
Numărul de cursanți poate ingreuna aplicarea informației, deoarece la partea practica, dacă din 10 cursanți au înțeles si executat doar jumătate tehnica predata atunci poate este necesar sa mai prelungesti cu încă o zi acel element. Astfel la un numar mare de cursanti trebuie sa adaugi cateva zile in plus la durata cursului, fata de aceeași informație pe care o poti preda unui număr mai mic de cursanti. Aceste zile se numesc “zile de siguranta”.
Tactica trainerilor fara experienta
1. Gestioneaza defectuos grupele cu numar mare de cursanti din cauza lipsei de experienta
2. Aleg tipuri de cursuri care nu sunt potrivite nivelului lor de experienta
3. Abunda cu exces de informatie intr-un interval scurt de timp, astfel ca pierde din vedere capacitatea de concentrare a cursantilor
Strategia trainerilor experimentati
1. Stabilesc “statusul Delta” in raport cu un numar mare de participanti la cursuri
2. Se AUTOEVALUEAZA si se pozitioneaza realist in piata, selectand tipuri de cursuri potrivite nivelului lor de experienta
3. Clasifica tipurile de cursuri in functie de informatia pe care doreste sa o impartaseasca, astfel incat cursantul sa poata asimila si reproduce corect informatia
- Intrebare1: Exista un numar minim de ore pentru fiecare tip de curs in parte?
- Raspuns1: Durata in zile a cursurilor se va alege in funcție de mai mulți factori. La acest pas o sa stabilim impreuna care este cea mai buna varianta pentru fiecare. Nu este un standard, totul se alege targetat pe nevoia si pe puterea fiecăruia. Pentru scolile acreditate exista nr de ore prestabilit prin legislatie.
- Intrebare2: Sunt obligat sa predau toate tipurile de cursuri?
- Raspuns2: Poți încerca dacă dorești. Dar, majoritatea încep doar cu o varianta de curs pe care o perfectează in timp. Apoi se extind in funcție de cerințele pieței si a audientei.
- Intrebare3: Sunt obligat sa imi acreditez scoala pentru a putea preda cursuri?
- Răspuns3: Daca doresti sa eliberezi certificate autorizate atunci este necesar sa iti autorizezi firma. Altfel poti preda cursuri eliberand doar diplome de paricipare
- Poti exersa vorbitul in public si experienta de a impartasi informatii altora prin intermediul Live-urilor
- Cele mai cautate cursuri sunt cele dedicate incepatorilor
- Retine ecuatia AUDIENTA + RELATIE = VANZARI
- Cursul tău trebuie să fie construit pe Scara Victoriei. Adică să creezi un proces în care victoria e aproape garantată PENTRU CURSANTI
- Cursul trebuie sa se muleze pe capacitatea ta de a face fata provocarilor lansate de cursanti
- Cele mai usor de gestionat sunt cursurile individuale, aici trainerul isi poate concentra atentia catre un singur cursant si poate adapta informatia in functie de nevoile acestuia
- Cursantii nu aleg neapărat traineri in funcție de experiența acestora ci mai degrabă in funcție de machiajele pe care le realizeaza si le posteaza pe social media. Dacă cursantul se regaseste in stilul de machiaj al trainerului este cel mai probabil ca acesta sa acceseze cursurile lui
- Rentabilitatea va face ca un curs in grupa sa fie mai accesibil la pret fata de un curs individual
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
PASUL 4
Programa cursurilor
Avand o audiență clară si intelegand nevoia viitorilor tai cursanți poți crea un produs educational care sa se adreseze si sa se muleze fix pe problemele acestora.
Ai nevoie de un produs care sa rezolve cele mai arzătoare provocări ale unui pasionat de makeup care dorește o carieră in sensul acesta.
Programa cursului este cea care va atrage cursantii, si tot ea este cea care iti va garanta succesul.
Eu in decursul celor 10 ani am invatat care este cea mai buna programa si cea mai ușor de asimilat pentru cursant indiferent de varianta cursului.
Astfel pentru fiecare tip de curs avem repere de informație dupa care ne putem ghida.
“Lista cu criterii specifice” este un element cheie in crearea cursului.
Ca sa poti structura programa cursului astfel incat cursantul sa ofere cel mai mare randament in timpul si dupa terminarea cursului,trebuie sa cunosti “lista de criterii specifice”. Astfel nu riști sa adaugi in curs elemente ce nu pot fi intelese si reproduse de către cursanți.
Tot acum alegem varianta de curs in grup sau individual si in funcție de locația in care se desfășoară cursul dar si in funcție de capacitatea ta de a fi atent la mai multe persoane in același timp.
In funcție de numărul de participanți la curs poți opta pentru cea mai avantajoasa varianta in alegerea folosirii produselor in timpul cursului. Poti alege ca produsele sa fie puse la dispoziția tuturor sau poți face un “case” pt fiecare in parte.
Pot lucra pe produsele școlii, sau le poți face un KIT pe care sa il foloseasca in timpul cursului si care ulterior va ramane al lor.
Tot la nivel de structura cursul trebuie împărțit in ore de practica, de demonstrații si ore de teorie.
Programa acum aleasă, poate suferi mici modificari in timp real in functie de cum evolueaza grupa.
Aceasta se va actualiza de fiecare data cand este necesar.
Ea se imbunatateste in funcție de cunoștințele tale noi acumulate sau după review-ul primit din partea cursantilor.
In majoritatea cazurilor, am observat ca este mai benefic pentru cursanti daca cursul este structurat pe următoarea proportie: 20%teorie, 30%demo si 50%practică din totalul unui curs.
Bineinteles aceasta proportie se poate modifica in funcție de preferința fiecăruia.
Informația adaugata in curs trebuie sa coincidă cu nivelul de pregatire la care se afla cursantul.
Orice tehnica avansată, greu de aplicat de cursant nu va face decat sa creeze frustrare sau va obliga trainerul sa intervina cu ajustări mai mult decat este necesar.
Programa se va structura pe metoda DE CE – UNDE – CUM.
Sa luăm exemplul următor:
trainerul neexperimentat : acum o sa aplic culoare in pliu!
VS
trainerul experimentat : acum aplicam culoare in pliu pentru ca avem nevoie de o culoare de legatura dintre culoarea de pe pleoapa mobilă si iluminator, o aplicăm sub forma de semicerc , din apex către colțul intern si extern cu pensula de blending cu mișcări circulare fără sa apasam si fără sa obținem margini grafice.
Rata de success la partea practică este foarte ridicată atunci cand cursantul are foarte clar implementată in memorie informația.
El va executa cu o mai mare usurinta tehnica dacă el a înțeles motivul pentru care o face si procesul.
Programa scolilor care pun focus doar pe marketing
1. Nu se exeaza si pe teorie, iti vor spune cum se executa dar nu si DE CE!
2. Completeaza programa cursurilor cu denumiri proprii ale machiajelor care se raporteaza doar la culoare (ex machiaj de zi , de seara, de mireasa, etc)
3. Aplica tactici de rapide de executie a practicii cursantilor ,de genul “copy/paste”, pentru un rezultat imediat dar fara rata de succes in executie dupa terminarea cursurilor
4. Folosesc la cursurile de baza scheme de machiaj grafice in texturi grele de manipulat pentru incepatori, ca strategie de marketing pentru castiguri imediate
5. Arata la cursurile de baza scheme de machiaj nepurtabile pe modele perfecte ,care nu reflecta realitatea clientilor de weekend
Programa scolilor care pun accent pe succesul cursantilor
1. Structureaza programe de curs pe metoda de predare DE CE – PENTRU CA – CUM
2. Contin in programa scheme de machiaj “ever green” fara a face referire exclusiva la culoare, aceasta fiind oricum aleasa ulterior de client
3. Aplica tehnici de predare in favoarea cursantilor, astfel incat acestia sa poata execua singuri un machiaj
“full face” fara interventia trainerului, garantand astfel succesul ulterior al cursantului
4. Implemeteaza la cursurile de baza, scheme de machiaj usor de inteles si usor de executat pentru capacitatae de intelegere a unui cursant incepator
5. Incurajeaza cursantii sa faca practica la curs pe modele “normale” si nu pe “supermodele”
- Intrebare1: De unde stiu eu ce sa adaug in programa de curs?
- Raspuns1: In functie de tipul cursului, durata si nr de participanti se va selecta anume informație ce poate fi livrată către cursanți. Chiar dacă tu consideri ca anume tehnica este cea mai buna si cea mai frumoasă, este posibil,ca pentru cursant sa fie irelevanta.
- Intrebare2: Mi se va spune ce anume este relevant si ce nu pt cursantii mei?
- Raspuns2: Da, ti se vor sugera anume informații. Tu poți oricand sa iti aduci aportul personal. Noi chiar incurajam asta.
- O schema usoara de machiaj realizata corect din punct de vedere tehnic va arata mai frumos decat o schema grea de avansare executata gresit de un incepator
- Schema de predare de genul "copy/paste" este potrivita cursurilor de avansare
- O programa de curs bine structurată va garanta o rata de succes mai mare la partea practica
- Din multitudinea de cunoștințe pe care tu le detii, trebuie sa selectezi doar informația pe care o poate asimila si executa cursantul
- Accentul este pe execuție, meseria se învață si din greșeli
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
PASUL 5
Implementarea
De îndată ce ti-ai ales modelul de curs potrivit, si după ce ai stabilit programa cursului este momentul sa fie pusă in aplicare.
Strategia implementării este cheia succesului.Aici trebuie sa fii foarte atent la nevoia cursanților.
Exista doua variante de implementare.
Varianta “hard”, pentru cei care vor sa practice meseria si vor sa fie capabili sa execute un machiaj cap – coada fără ajutorul trainerului.
Sau varianta “soft” , in care cursantul se mulțumeste cu o execuție impecabilă in timpul cursului,ajutat fiind de trainer in mare parte, urmând sa experimenteze ulterior singur dupa terminarea cursului.
In variant “hard”, profesorul este “observator” iar cursantul este “executant”.
Profesorul studiază deciziile cursanților, observa execuția iar la sfarsit, împreuna cu cursantul, trag concluziile.
In acest proces, controlul este deținut cursant, deciziile sunt asumate, experiența este dobandita prin exercițiu.
Aceștia învață din greșeli, concluziile ulterioare fiind deduse logic prin analiza tehnicii de execuție.
Varianta “soft”, oferă cursantului garantia execuției perfecte, însă el nu este stapan pe decizii. Trainerul nu mai este observator ci este liderul ce dictează procesul de execuție, cursantul rezumandu-se doar la executa decizia trainerului.Atentionarile sunt frecvente, greșelile de tehnica se reduc, iar machiajul arată de cele mai multe ori impecabil fără nevoie de retus.
Fiecare varianta de implementare este apoi asociată cu o multitudine de bune practici pe care trainerul trebuie sa le aplice.
Execuția se rezumă la structura prin metoda “PUZZLE”.
Aceasta metoda este studiata de mai bine de 10 ani si asigura cea mai mare rata de succes in rândul cursurilor fizice.
Vei invata, tot la acest pas, care sunt elemente si care sunt reperele la care sa raportezi tehnica de execuție a cursantului.Vei invata sa recunosti si sa deduci greșelile cursantilor.
La acest pas trainerul este foarte atent la ce se intampla in sală si studiaza comportamentul fiecărui cursant.
Vei învață cum sa gestionezi sala, sa influentezi rezultatele, sa evaluezi cursantii.
In fct de aceste observații se va ridica sau nu nivelul de greutate al machiajului si al informației.
Tot in acest proces se vor apela la diverse strategii pt a învăța cursantii sa se autoevalueze.
Evaluarile vo fi deopotriva la nivel emotional, la nivel de stimă de sine, la nivel de așteptări si la nivel de execuție.
Tactica de implementare a trainerilor neexperimentati
1. Intervin des cu retusuri in exercitiul de practica al cursantilor fara a-i lasa sa inteleaga unde gresesc
2. Ajusteaza “putin” machiajul si lasa impresia cursantului ca el a executat aproape perfect tehnica
3. Aleg poze de “instagram ” cu machiaje pe care cursantul trebuie sa le reproduca, fara a tine cont de cat de complicata este tehnica pt un incepator
4.Nu variaza tehnica ci variaza culorile folosite
5.Nu simuleaza emotia unui machiaj executat pe client
Tactica de implementare a trainerilor profesionisti
1. Intervin cu retusuri in machiajul cursantului doar dupa ce acesta este constient de greseala facuta si a incercat sa o repare singur dar fara rezultat
2. Nu transforma,din cateva miscari, machiajul realizat de un cursant incepator intr-unul de avanasare cu scopul de a influenta cursantul si de a-l face sa creada ca “mai avea dor un pic” pana il executa perfect.
3. Aleg la practica, machiaje in functie nde capacitatea cursantului de intelegere si executie
4. Variaza tehnicile si nu culorile
5.Simuleaza machiajul executat pe clienti
- Intrebare1: Cum imi dau seama daca cursantul se indreapta in directia buna?
- Raspuns1: Exista anumite elemente pe care la vei folosi ca reper. Daca cursantul, la anumită etapă, nu a bifat acele repere înseamnă ca nu este pregatit spre următorul pas.
- Intrebare2: Cum pot eu sa gestionez 10 cursanți odată?
- Raspuns2: Nu este indicat sa incepi prima experienta de genul cu mai mult de 2 cursanți. Daca-ti doresti cursuri de grupa, calitatile de observator le poti exersa pe un nr mai mic de cursanți. Cu cat capacitatea ta de atenție crește, cu atat poti creste si nr de cursanti
- Implementarea este cel mai dinamic pas, aici te adaptezi pe nevoia cursantului
- La acest pas, trainerul are capacitatea sa vada deficitul in execuție a cursantului pe elemente specifice
- Implementarea se face gradual, fără a inunda cu informații si fara a pune presiune pe cursant
- In functie de capacitatea cursantului de a executa un machiaj singur si in functie de capacitatea cu care adapteaza tehicile invatate pe nevoia si cerinta clientilor , poti evalua rata de scucces a tehnicii tale de predare
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Înca te mai întrebi daca are rost sa te apuci sa predai cursuri de makeup?
Eu zic asa: machiajul este un hobby pana cand sustinerea financiara a familiei va depinde si de tine!
ȘTIAI CA majoritatea make-up artiștilor care au experiența si care si-au deschis propriile școli de makeup, foarte rar mai machiaza pentru evenimente de weekend?
De ce? Pentru ca după un timp si după o varsta simți nevoia sa iti acorzi zile de odihna…. si vei vrea ca acele zile sa fie in weekend.
Dupa 10 -15 ani in care prietenii si familia ta se duceau sâmbăta la plajă si la grătare… iar tu la munca, o sa iti doresti sa nu fi pierdut acele momente.
Programarile de weekend te limitează la creație, si iti plafonează veniturile.
Tu vei castiga bani doar in perioadele de evenimete.
Banii cei mai mulți se castiga din cursuri, la fel si experiența si notorietatea.
Cursurile iti oferă o oarecare libertate in gestionarea timpului personal.
Apoi dacă esti un bun manager al afacerii tale, de ce sa nu profiți de ocazie si sa te extinzi ?
In majoritatea orașelor din Romania, machiajul este sezonier deoarece se bazează foarte mult pe machiajul de weekend.
Este cunoscut faptul că evenimente precum nunți, cununii, botezuri se programează exclusiv în perioada de vară.
Sezonul începe în aprilie-mai și se termină în noiembrie.
Din păcate in perioada de iarna- primăvara machiorii nu mai au atat de mult de muncă . Dacă nu ești intr-o metropola care să asigure flux constant de evenimente, cel mai probabil faci economii vara ca să supraviețuiești iarna.
Din cauza lipsei de activitate, majoritatea machiorilor sunt parcă amortiți la deschiderea sezonului de nunți.
Ce fac majoritatea machiorilor de luni-vineri?
De ce nu isi valorifică timpul?
De ce nu încearcă să monetizeze cumva timpul liber din săptămâna?
La majoritatea machiorilor de salon agenda arată așa:
programări doar in weekend , cateva luni pe an.
Machorii isi pot maximiza considerabil profitul completand spațiul liber din timpul săptamanii cu activități de machiaj, însă majoritatea nu au idee cum pot face asta.
Uite care-i adevărul:
Poți caștiga mult mai mulți bani din meseria ta, dacă împărtășești cunoștințele tale si altora.Poți preda cursuri de machiaj,poți face demonstrații iar oamenii să te plătească pentru asta.
Cu toate acestea, mulți eșuează în tehnica de predare din cauza că nu au o strategie bine pusă la punct, nu au o programă sustenabilă si nu înțeleg comportamentul cursantului.
Eu sunt cea mai calificată să te ajut să faci lucrul acesta!
Sunt în domeniul machiajului profesional de mai bine de 10 ani.
Sunt trainer de machiaj și am la activ peste 1000 de cursanți la cursurile fizice și peste 500 de cursanti la cursurile din online.
Am machiat peste 20.000 de persoane și cunosc toate nevoile unui client și cursant.
Și mai ales cunosc toate metodele prin care un machior își poate MAXIMIZA PROFITUL!
Dacă ai informațiile potrivite și urmezi pașii potriviți în ordinea firească și corectă, te poți face mult mai înțeles ascultătorilor tăi.
Contextul și metoda de livrare cea mai eficientă duce la succes.
Din păcate foarte mulți machiori nu înțeleg pașii, ritmul si mecanismul prin care pot livra informația către cursanți, și ajung să piarda foarte mulți bani din cauza asta.
Cursantul este și el dezamăgit iar imaginea ta ca și trainer și machior începe să se deterioreze.
Machiorii cu un minim de experiență în spate au tendința de a stagna, si nu reușesc sa urce mai sus pe scara ierarhică a meseriei.
Fie pentru că nu dobândesc informații noi de avansare, fie că nu știu cum să se folosească de acestea pentru a castiga imagine si bani.
Eu mi-am dedicat ultimii 10 ani pe rezolvarea acestei probleme.
Industria de make-up a fost pacalita de sistemul școlilor de make-up, deoarece majoritatea tinerilor încercau să impresioneze cursantul cu talentul lor artistic. Cand de fapt, trebuiau sa ajute cursantul și să pună interesul lui pe primul loc.
Ca să fii trainer nu ai nevoie de talente oratorice nebănuite, deși majoritatea au impresia că aceasta postura implica talent nativ de “public speaker”.
Nu este neapărat adevărat!
Trainerul trebuie să fie in primul rand un FOARTE BUN OBSERVATOR!
Ghidul cursantului se face pe o baza firească și ușor de înțeles. Logica si deducția pașilor firești de execuție sunt fundamentele acestei tehnici.
Așadar, tot ceea ce trebuie să faci ca să iti marești veniturile ca și machior, este să împărtășești informația ta și altor pasionați de make-up prin metode eficiente și ușor de înțeles de către aceștia.
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Calcul de PROFITABILITATE
Considerăm prețul mediu al unui machiaj de 150 lei.
Sunt aproximativ 40 de weekenduri pe an in care poți sa machiezi full time.
Am putea face o medie de 10 clienți pe weekend, in condițiile in care in lunile de vară poți avea si câte 15 clienti sambata si 15 clienți duminica.
Așadar o medie de 10clienti /weekend X 40 de weekenduri X 150 lei =60.000 lei /an
Nu am mai pus la socoteală evenimentele de Valentine’s Day, 1 martie, 8 martie, Paste, Crăciun sau Revelion.
Astfel, dacă împărțim acești bani la 12 luni, reiese un salariu de 5000 lei pe luna, din care 6 luni pe an considerăm ca nu muncești deloc.
Roxana a participat acum 7 ani la un curs de machiaj.
Cativa ani a exersat si a experimentat doar machiajul de weekend.
Cu cat machiezi mai multe persoane cu atat vei avea parte de mai multe programări. Odată intrat in bucla programarilor, acestea se vor inmultii din inerție.
Sa traiesti din machiajele de weekend este un JOB destul de relaxant.
Mai ales ca,programari multe, sunt din mai până in octombrie.
Investiția inițială făcută de Roxana a fost una considerabilă si actualizată înainte de fiecare sezon.
Inca ceva i-a atras atentia la un momentdat. Si anume ca in noiembrie cand programarile se reduc , produsele nu se consuma in totalitate.
Ceea ce este consumabil in machiaj sunt fondurile de ten, genele, pudrele, cremele si bazele.
Insa produse precum iluminatoare, creioane, rujuri, farduri , aceste se consuma destul de greu.
Ideea este ca unele produse, deși se consuma in timp îndelungat, au termen de valabilitate mic.
Te uiți la ele si mai că ti se rupe inima ca trebuie sa le arunci după doar un sezon de nunți.
Vazand situația in care se afla in fiecare an ,si mai ales constientizand faptul ca in lunile de iarna nu mai ai de lucru, Roxana mi-a propus să o învăț sa predea cursuri de machiaj.
Mai cu seama, faptul ca aproape 6 luni pe an era parcă intr-o stare latentă vegetativa, din cauza lipsei de ocupație.
Apoi avand atata timp liber de ce sa nu il fructifici?
Castigi experienta, ramai la curent cu trandul, experimentezi si implementezi informațiile noi… si castigi bani extra.
Astfel la început s-a axat mai mult pe cursuri individuale de machiaj.
A prins experiența lucrului cu cursantul.
Și-a dat seama ce poti arata unui incepator si a înțeleg cum functioneaza livrarea informației.
Apoi usor a trecut la cursuri de baza de lunga si scurta durata.
Hai sa facem un nou CALCUL
-peste 100.000 lei/an bani EXTRA-
Cursurile le poti tine in fiecare luna din an.
Considerăm prețul minim al unui curs de automachiaj 500 lei si prețul unui curs de baza 2500 lei.
Am considerat o medie de 3 cursanți la automachiaj pe luna si 4 cursanti la cursul de baza.
Avem astfel 3 cusuri de automachiaj /luna x 12luni x 500 lei =18.000lei
3 cursuri baza/luna x 12 luni x 2500 lei = 90.000lei
Un total de 108.000 lei/an la care se adaugă profit din vanzarea de produse.
Faptul ca Roxana a devenit trainer a propulsat-o in ierarhia machiorilor din oraș. A dobandit credibilitatea si a putut ridica prețul la machiajul de weekend.
Timpul liber din saptamana il dedica acum cursurilor de machiaj, iar faptul ca machia in fiecare zi a ajutat să-și perfecteze tehnica.
Machiorul care exersează in fiecare zi deprinde abilități noi fata de machiorul care lucrează doar in weekend.
Astfel de la machiorul timid care lucra doar in weekend, Roxana adobândit statutul de trainer iar imaginea ei a avut de câștigat.
Partea avantajoasă la cursuri este ca nu trebuie faci investiții suplimentare in produse. Lucrezi cu produsele pe care le ai deja. Abilitățile de machiaj le ai deja si pe acelea.
Deci, de ce sa nu te folosești de cunoștințele tale si sa castigi bani mai multi?
In plina pandemie, cand evenimetele au fost inchise, iar programari pe weekend nu au mai fost, cei mai castigati au fost machiorii care erau traineri.
Aceștia au sustinut cursuri, si nu au simțit in plin efectul pandemiei așa cum au facut-o machiorii care se bazau doar pe clienții de evenimete.
In 2020 si 2021 cursurile de machiaj au fost mult ai cerute decât in alti ani. Așadar , in pandemie au castigat doar cei care au știut cum sa se folosească de informația pe care deja o aveau.
In anul 2020 in doar 6 luni Roxana a câștigat 151.600 lei !
In plina pandemie sa faci bani din pasiunea ta: machiajul!
In aceasta perioada a sustinut cursuri individuale de automachiaj, cursuri de baza expres si lungi sau mini demonstrații de make-up.
Stiu la ce te gandesti acum !
Te gandesti ca ai putea sa predai si fara ajutorul meu !
DA! Poti incerca singur!
Dar care sunt avantajele? Cel mult scutesti o suma de bani si nu esti ranit in orgoliu ca te-a invatat altul ceea ce puteai deduce si singur in 10 ani!
Dar care sunt dezavantajele?
Primul si cel mai mare dezavantaj este TIMPUL. Vei găsi variantele perfecte de cursuri si programe după o perioada destul de mare de timp.Eu am ajuns la aceste variante dupa 10 ani si peste 1000 de cursanti. Tu in cat timp crezi ca vei ajunge la un produs finit bun?
Cu mine SCUTESTI TIMP!
Hai să zicem ca ție-ti ia la jumătatea că ești foarte bun, totuși … 5 ani tot mi se pare mult.
Ca să eficientizezi la maxim o metoda de predare, trebuie să faci greșeli.
Suntem in era vitezei, cand timpul face diferenta.
Vei trage concluzii abia după ce ai greșit iar asta te va costa imagine si credibilitate.Ești dispus sa o riști?
Ca o acțiune sa ti se para tipar si să o previzionezi, trebuie sa te fi intalnit cu aceasta de cel puțin cateva zeci de ori înainte. Eu m-am întâlnit cu mii.
Când faci greșeli, plătești cu imagine școlii tale, implicit pui la bătaie și imaginea ta ca și artist machior.
Îți permiți lucrul acesta la început?
Cu mine SCUTESTI GRESELI!
Metoda “hard way”, metoda pe cont propriu este prea lentă. Nu te aduce la rezultatul dorit decât după foarte mulți ani.
Marja mare de timp este de fapt în defavoarea ta. Îți vei da seama că ai eșuat în business decât atunci când va fi prea târziu, iar imaginea ta de trainer va fi pătată.Nu ai cum să te mai întorci din aceasta pantă descendentă.
De ce să riști ?
Acum exista foarte multe metode de a evita asta.
În primul rând AUTO-EVALUAREA.
Aceasta se face constant raportându-te la o multitudine de factori externi ce te definesc ca trainer.
Cu cât ești mai atent la tine și te autoevaluezi realist, cu atât crește rata de succes.
Un alt dezavantaj al metodei pe cont propriu este structura si programa cursului. Vei alege probabil o programă care necesită timp de implementare mai mare decât programul efectiv de curs.
Sau cel mai probabil una ineficientă, bazată pe nevoia aplauzelor de moment.
Te va costa grav pe mai târziu.
Cu mine CASTIGI EFICIENTA!
Soluția este analiza tipului de cursant.
Pentru fiecare tip de curs există o anume structură și programă eficientizată echilibrat în raportul de teorie-practica.
Programa dezechilibrată aduce carențe uriașe în tehnica de lucru a cursantului.
Vei pierde bani, timp și imagine dacă nu pui în balanță fiecare aspect și fiecare nevoie a cursantului.
Ideea asta că tu poți trece singur prin experiența cursurilor de makeup sau poți lucra impreună cu mine.
Ce rost are să treci prin mărăcini când deja cărarea este făcută de mine?
Cu mine ITI MAXIMIZEZI RATA DE SUCCES A CURSANTILOR!
Să te apuci să iți croiești singur cărarea, când cărarea este daja bătătorită de peste 1500 de cursanți, este o proastă gestionare a timpului și a resurselor.
In loc sa iți canalizezi energia către a perfecționa strategia de livrare a informației și mai ales către a o implementa, o vei consuma ca să o inventezi.
Poți încerca de unul singur, sau poți lucra cu mine.
Din nou, acest lucru este pentru machiorii care vor să-și lanseze propria scoală de machiaj dar nu au cunoștințele necesare pentru a structura o programă eficientă și ușor de înțeles pentru cursanti.
Singur ….te vei lupta sa inventezi o roata, cand altii deja se gandesc cum sa o implementeze in sisteme complexe.
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Ce pierzi mai exact:
in primul rand dai cu piciorul la notorietate, chiar dacă nu vrei sa faci din cursuri un job full time , titulatura de trainer va aduce un plus imaginii tale. Din pct de vedere psihologic clientul este tentat sa aleaga titulatura: in mintea lui trainerul este peste machiorul de salon. Apoi sa fim sinceri, experienta trainerului poate sa depaseasca cu mult experiență machiorului de weekend
bani mai mulți. Ok! Nu te interesează banii? Dar cu bani mai mulți iti poți permite mai multe cursuri de specializare. Iti permiti sa cumperi majoritatea produselor aparute nou pe piața. Ce castigi prin asta? : experiența. Tu o sa fii la curent cu tot ceea ce este nou si in trend. Devii astfel reper in comunitate.Banii iti permit sa-ti “cumperi” evolutia, nu zice nimeni sa ii tii la saltea.
oportunități. Majoritatea trainerilor colaborează cu branduri de renume. Foarte rar sunt machiori ambasadori de brand care nu sunt si traineri in același timp. Firmele mari de produse cosmetice pun pret pe aceasta titulatura.
Ce poti castiga extra:
poti vinde cursantilor produse de machiaj cu adaos. Oricum școlile beneficiază de extra reducere pe majoritatea site-urilor.
poti incepe colaborări cu branduri si poti cere exclusivitate la vanzarea produselor in localitatea ta
poti obtine sponsorizari de la diferiti distribuitori de produse cosmetice, astfel ca vi fi mereu la curent cu noile produse aparute
poti colabora cu alte școli din diferite localitati, si poti face schimb de experienta
poti face bani extra din seminarii online prezentand audientei tale machiaje pe interesul urmaritorilor
poti elibera diplome acreditate de ministerul Muncii iar cursanții tai pot practica legal meseria de machior
poti obtine independenta financiara si te poti elibera de programarile din weekend
poti fi invitat ca speaker in diferite seminarii
- poti lansa propriul site de produse cosmetice
Dacă ti-am schimbat puțin perspectiva asupra machiajului si vrei sa afli mai multe detalii, atunci programează o întâlnire sa îți povestesc LIVE despre acest program.
Dacă nu esti încă hotarat ca ti se potrivește, te invit la o discuție 1la1sa identificăm fricile cu care te confrunti tu.
Gandeste intalnirea ca si o ora de consultanta 1la1 cu mine.
Acest program nu este pentru toata lumea si are un număr limitat de cursanti.
Acest program este doar pentru persoanele care sunt dedicate acestei meserii si doresc sa evolueze in cariera.
Intalnirea se face pe ZOOM si dureaza 1h.
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!
Aplica ca acum pentru o intalnire 1la1 cu Lorena daca vrei sa afli mai multe detalii despre acest curs!